۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰

رئیس فدراسیون ووشو خبر داد

آغاز لیگ برتر ووشو از ۷ بهمن ماه/به ووشو خراسان شمالی کمک می‌کنیم

آغاز لیگ برتر ووشو از ۷ بهمن ماه/به ووشو خراسان شمالی کمک می‌کنیم

بجنورد- رئیس فدراسیون ووشو از آغاز لیگ برتر این رشته از ۷ بهمن ماه خبر داد و گفت: این رقابت ها تا ۱۴ بهمن ادامه دارد و سپس لیگ برتر ووشو بانوان آغاز خواهد شد.

امیر صدیقی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح فاز اول کمپ بین المللی کوراش آسیا و کمپ تیم‌های ملی کوراش در بجنورد در گفتگو با مهر اظهار کرد: افتتاح این کمپ نقطه قوتی در آینده ورزش ووشو خواهد بود و خراسان شمالی از این پس به عنوان پایتخت کوراش ایران محسوب می‌شود و می‌توانیم مسابقات ملی را در این مکان برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: در فازهای بعدی خوابگاه‌ها و سالن‌های بدنسازی تکمیل خواهد شد تا از ظرفیت یک سالن کاملاً مجهز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی کوراش در حال برگزاری است، افزود: باید برای مسابقات ۲۰۲۲ آماده شویم.

صدیقی تصریح کرد: تمام مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها در اردوی تیم ملی رعایت شده تا بتوانیم با سلامت به آمادگی کامل برسیم.

رئیس فدراسیون ووشو از آغاز لیگ برتر ووشو از ۷ بهمن ماه و پخش زنده آن از طریق صداوسیما خبر داد و گفت: لیگ برتر بانوان نیز از ۱۵ بهمن آغاز می‌شود و به محض اینکه تقویم بین المللی ووشو مشخص شود افراد برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در انتها گفت: فدراسیون ووشو تلاشش را می‌کنید ووشو را در تمام نقاط کشور گسترش دهد و باید تلاش‌ها در خراسان شمالی برای توسعه این رشته ورزشی بیشتر شود و با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده به این استان کمک خواهیم کرد.

کد خبر 5119468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha